.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام مدیرعامل صندوق مهرامام رضا بمناسبت هفتمین سالگرد تأسیس صندوق
پیام مدیرعامل صندوق مهرامام رضا بمناسبت هفتمین سالگرد تأسیس صندوق

شمال نیوز: مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن، هفتمين سالروز تأسيس صندوق مهر امام رضا(ع) كه امسال مقارن با ماه ضيافت الهي است، با صدور پیامی از تلاش ها و مساعي کارکنان صندوق مهرامام رضا(ع) در سراسر کشور در رونق‌بخشي به كسب و كار جوانان و فراهم‌سازي زمينه اشتغال آنان قدردانی نمود.

متن پیام ایشان بدین شرح می باشد:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحيم

همكاران عزيز و گرانقدرم در صندوق مهر امام رضا(ع)

هفت سال پيش در چنين روزهائي خيمه‌اي خادمانه از تار و پود مهرورزي بپا ساختيم و برفراز آن پرچمي برافراشتيم بنام مبارك حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا(ع) تا در سايه عنايات آن امام رؤوف و به مدد تلاش و كوششي صادقانه جمعي از جوانان و آينده‌سازان ايران اسلامي را در راستاي تمهيد و تدارك زندگاني مطلوب و مبتني بر حياتي طيبه ياري رسانيم.
چه بسيار از جواناني كه زندگي مشترك خود را با دلي آكنده از اميد و مهر به آستان امام هشتمين با بهره‌گيري از تسهيلات و حمايتهاي صندوق مهر امام رضا(ع) آغاز نمودند و نام شما خادمان صديق امام رؤوف را بعنوان بسترسازان اين خدمت فراگير در زمره خاطرات شيرين حيات خويش ثبت كردند.
دايره وسيع خدمات برجسته و ماندگار اين صندوق اما در اين محدوده باقي نماند و پس از مدتي كوتاه در زمينه رونق‌بخشي به كسب و كار جوانان و فراهم‌سازي زمينه اشتغال آنان، دورافتاده‌ترين روستاها را نيز علاوه بر شهرهاي كوچك و بزرگ فراگرفت. صندوق مهر امام رضا(ع) با التزام به سنت ارزنده و قرآني قرض‌الحسنه، آثاري برجسته و الگوئي موفق در زمينه كسب و كار خرد به ثبت رساند كه انشاءاله اين الگو و نمونه شايسته همواره در مسير رشد و تعالي و پيشرفت، پيشگام خواهد بود. جبهه سپاس و نياز به درگاه بي‌نياز مي‌سائيم كه در پس فراز و نشيب‌هاي بسيار و نااميدي‌ها و اميدهائي كه در طول عمر نه چندان مديد اين مجموعه، بر جمعمان رخ نمود، راهي فراخ و فردائي پرفروغ پيش رويمان نهاده است تا با استعانت از آستان حق همت و تلاش خود را در طريق نيل به آرمانهاي رفيع اين صندوق بكار گيريم. اينجانب ضمن تبريك به مناسبت فرارسيدن بيست و پنجم تيرماه و هفتمين سالروز تأسيس صندوق مهر امام رضا(ع) كه امسال مقارن با ماه ضيافت الهي است، لازم مي‌دانم تلاشها و مساعي شما ياران و خدمتگزاران را كه مسلماً ركني مهم و بلامنازع از اركان مؤثر در ثمرات و دست‌آوردهاي اين صندوق مي‌باشد ارج نهم و همگي را به كوشش و پشتكاري افزونتر و اميدوارانه‌تر براي فردائي زيباتر و شكوهمندتر فرابخوانم. توفيقتان در كسوت خدمت مستدام باد.


مهدي حسين‌نژاد
مديرعامل صندوق مهر امام رضا(ع)


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.